Nedenfor kan du læse nogle af de oftest stillede spørgsmål og gode råd i forbindelse med eventuelle tekniske udfordringer ved besvarelse af sundhedsscreeningen.

BROWSER

Vi understøtter de fleste browsere, herunder Microsoft Edge, Chrome, Firefox og Safari. 

Bemærk dog at Internet Explorer ikke kan benyttes, da denne ikke opdateres og sikres af udbyderen.

Husk desuden at opdatere din valgte browser, så du anvender den nyeste version. Det varierer fra browser til browser, hvordan denne skal opdateres. Kontakt eventuelt din udbyder, eller lav en søgning på internettet og find vejledning hertil. 

 

SKÆRMVINDUER

Af sikkerhedsmæssige årsager kan du kun have ét skærmvindue med screeningen åbent ad gangen. Systemet vil opfatte din bruger som optaget, hvis du har screeningen åbent i 2 skærmvinduer samtidigt. Luk begge faner, og log ind på sundhedsscreeningen igen via linket i mailen, du har modtaget.

SOFTWARE, BLOKERING

Din virksomhed kan have installeret særlige programmer, der blokerer for screeningen. Hvis du er i tvivl, om dette kan være årsagen til dit problem, bedes du venligst kontakte den ansvarlige i din virksomheds IT-afdeling.

Har du ”Google translate” åben, kan du opleve, at programmet påvirker sundhedsscreeningen. Luk derfor venligst fanen med ”Google translate” og fortsæt din besvarelse. 

ENGANGSKODEN VIRKER IKKE

Vælger du at logge ind ved hjælp af en engangskode, skal du være opmærksom på, at den af sikkerhedsmæssige årsager kun kan benyttes én gang. Hvis du vil tilgå sundhedsscreeningen igen og ønsker at logge ind ved hjælp af en engangskode, skal du derfor anmode om en ny. Har du anmodet om flere koder i forbindelse med samme login, skal du anvende den seneste, du har modtaget.

 

MANGLENDE MODTAGELSE AF ENGANGSKODE

Engangskoden sendes til samme e-mailadresse, som du også har modtaget sundhedsscreeningen på. Hos nogle e-mailudbydere, kan der gå nogle minutter, før engangskoden modtages. Hvis du ikke inden for få minutter har fået den i din indbakke, anbefaler vi, at du tjekker din mappe med uønskede mails. Skulle du opleve, at din kode ikke modtages, kan du anmode om en ny, før du forsøger igen. 

SUPPORT

Supporten varetages af vores samarbejdspartner Vicorda.

Tjek først, om du kan løse udfordringen selv ved hjælp af punkterne herover. Hvis det ikke afhjælper udfordringen, er du meget velkommen til at kontakte vores support via mail på support@vicorda.dk

 

Oplys venligst følgende i mailen:

  1. Navn

  2. Virksomhed

  3. Telefonnummer

  4. E-mail 

  5. Kort beskrivelse af problemet

 

Herefter vil vi hurtigst muligt kontakte dig via mail eller telefon. 

SUPPORT